חברת כביש חוצה ישראל רשות ממונה למיזמים מנהרות הכרמל כביש 6 הנתיב המהיר
 
 
 
חפש
 
 
 
 
 

החלטות מיום 17/07/11 - פרוטוקול מס' 539

 
 
 
מפת מחלפים
מן התקשורת
סרטון חוצה ישראל
הצטרפו לדיוור הישיר
 
 
 
 

דיווחים בהתאם לתקנות חובת המכרזים, תשנ"ג - 1993

   

539/1 - מנהל ביצוע קטע 21

 

החלטה:

הוועדה מאשרת פניה לקבלת הצעות לחברת ניהול הביצוע בקטע 2/21 מרשימת החברות שנדונה.

הפטור לפי תקנה 5(ה) לתקנות המכרזים.

נימוקי הוועדה:

  1. לוחות זמנים יתארכו מאוד ביציאה למכרז. החברה נמצאת בנקודת זמן קריטית לפרסום מכרזים.
  2. פונים לרשימה שמשקפת את מרבית החברות הגדולות שיכולות לתת מענה לנדרש. פונים למגוון מוביל של משרדי הניהול בארץ.
  3. עבודה מקצועית שמצריכה יחסי אמון מיוחדים. (בקרה שהם מבצעים על החשבונות של הקבלנים).

539/2 - אישור תכנון תנועתי – קטעים 3+7

 

החלטה:

וועדת מכרזים והתקשרויות מאשרת את יובל בלום למטלה של יועץ מקצועי לתיאום ואישור התכנון בקטעים 3+7 מול הרשויות ומת"ח.

הפטור לפי תקנה 34 (2) לתקנות המכרזים.

  

נימוקי הוועדה:

  1. יובל בלום ביצע ייעוץ בתחומי פרוייקטי BOT 531, 431, מהרות הכרמל, כבישים.
  2. לאחר בדיקה והתייעצות עם גורמי מקצוע הובהר כי הוא נחשב לאוטוריטה מקצועית בתחום זה בארץ.
  3. התשלום עפ"י תעריף החברה. אין תחרות על המחיר.

539/3 - מנהל פרויקט מת"א 7

החלטה:

וועדת מכרזים והתקשרויות מאשרת הרחבת היקף ההתקשרות עם אמי מתום לצורך השלמת פרוייקט מת"א 7 במסגרת פרוייקט נתיב מהיר.

ההתקשרות בפטור לפי תקנה 3 (4) (ב) (3) לתקנות המכרזים.

נימוקי הוועדה:

  1. אמי מתום טיפלה בניהול ביצוע הקמת הנתיב המהיר מטעם המדינה.
  2. בשל מעורבות אמי מתום בפרויקט משלביו הראשונים ובשל החיבור שבין ההקמה לתביעות ההקמה בין הנתיב המהיר למת"א 7 לא ניתן לנתק את השניים ולמעשה אמי מתום הינו היחידי לטפל בזה.
  3. פרוייקט מת"א 7 היה כלול במקור בתכולת העבודה של היועץ ונגרע ממנו מסיבות טכניות. הפרוייקט חזר כעת לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים ונדרשת הרחבת היקף ההתקשרות של מנהל הביצוע לצורך השלמתו.

 

 
 
 
 
 
 
 
2014 © כל הזכויות שמורות לחברת כביש חוצה ישראל בע"מ
 
CYBERSERVE